“Mooie kamer, comfortabele bedden.
Geweldige ligging , vlakbij het station .
En op 1 minuut lopen van de sumo arena.
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel .”
“Mooi hotel en centraal gelegen. Heel aardig personeel. Ontbijt is fantastisch. Restaurant Le Pristine bevindt zich in het hotel. Heerlijk gegeten in het restaurant gedeelte. Aanrader! Zowel hotel als restaurant.”
“De ligging en het concept. Om ontspannen aan de reis terug te beginnen, boekten wij de laatste avond hier een kamer. Door de winkeltjes en leuke restaurantjes op de benedenverdieping, hadden we nog een fijne avond voor ons vertrek. Omdat het hotel ondergronds verbonden is met de luchthaven (terminal 3), sta je op 5 minuutjes aan de check-in.
De kamer is in orde, zonder meer.”
“Het uitzicht! Daarvoor is dit hotel een absolute aanrader. Ook het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. De kamer was verder proper en comfortabel zonder meer.”
“Rustige ligging, maar handig dichtbij alles in GINZA. De hotelkamers zijn voldoende van alles voorzien, en de gratis drankjes in het hotel zijn een grote bonus.”
7 Rooms Hotel & Cafe is 31 keer beoordeeld. Sommige gebruikers hebben geen opmerking achtergelaten, terwijl andere beoordelingen zijn geschreven in het Español of het English (UK).
Tokyo inn Sakura An is 38 keer beoordeeld. Sommige gebruikers hebben geen opmerking achtergelaten, terwijl andere beoordelingen zijn geschreven in het Español of het English (UK).
Hotel Gajoen Tokyo is 48 keer beoordeeld. Sommige gebruikers hebben geen opmerking achtergelaten, terwijl andere beoordelingen zijn geschreven in het Español of het English (UK).
ulu Tokyo is 66 keer beoordeeld. Sommige gebruikers hebben geen opmerking achtergelaten, terwijl andere beoordelingen zijn geschreven in het Русский of het Español.
East SQUARE Tokyo is 39 keer beoordeeld. Sommige gebruikers hebben geen opmerking achtergelaten, terwijl andere beoordelingen zijn geschreven in het Español of het English (UK).
Palace Hotel Tokyo is 30 keer beoordeeld. Sommige gebruikers hebben geen opmerking achtergelaten, terwijl andere beoordelingen zijn geschreven in het Русский of het Español.
hotel hisoca ikebukuro is 29 keer beoordeeld. Sommige gebruikers hebben geen opmerking achtergelaten, terwijl andere beoordelingen zijn geschreven in het Español of het English (UK).
THE AOYAMA GRAND HOTEL is 47 keer beoordeeld. Sommige gebruikers hebben geen opmerking achtergelaten, terwijl andere beoordelingen zijn geschreven in het Русский of het Español.
MIMARU TOKYO ASAKUSA STATION is 56 keer beoordeeld. Sommige gebruikers hebben geen opmerking achtergelaten, terwijl andere beoordelingen zijn geschreven in het Español of het English (UK).
Hotel Yuni -Comfortable stay Star-Club iD is 60 keer beoordeeld. Sommige gebruikers hebben geen opmerking achtergelaten, terwijl andere beoordelingen zijn geschreven in het Русский of het Español.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
Hoe werkt het?
1
Het begint met een boeking
Het begint met een boeking
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Gevolgd door een reis
Gevolgd door een reis
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Ten slotte, een beoordeling
Ten slotte, een beoordeling
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.