“Prima doorgangshotel. Het hotel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding maar ontbijt en avondeten zijn matig. De ligging is prima en de kamers zijn ruim. Vriendelijk personeel.”
“Erg vriendelijk personeel, vlak aan het station Forster Square. Goede matras in goede doorsnee-kamer, de weelderige Victoriaanse uitstraling beperkt zich tot de openbare delen, maar die zijn dan wel de moeite. Voor de prijs moet je het ook niet laten, dit was bij de goedkoopste hotels in Bradford en omgeving, en wat mij betreft zeker de prijs waard. Het Engels ontbijt was correct, niet het beste wat ik al had, maar zeker ook niet slecht, en vooral de uren zijn erg ruim, tenminste op zondag. Er was ook een beperkt continentaal aanbod. Ik zou hier opnieuw durven boeken.”
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
Hoe werkt het?
1
Het begint met een boeking
Het begint met een boeking
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Gevolgd door een reis
Gevolgd door een reis
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Ten slotte, een beoordeling
Ten slotte, een beoordeling
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.