37 - 39 Hang Bac , Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
#136 van de 871 hotels in Hanoi
GastfavorietGebaseerd op 40 beoordelingen over dit hotel
9,1Hygiëne
9,2
Comfort
9,2
Locatie
9,6
Faciliteiten
8,9
Personeel
9,7
Prijs-kwaliteitverhouding
9,2
Gratis WiFi
8,8
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore is een cijfer tussen 1 en 10. Voor de algehele score tellen we alle beoordelingsscores bij elkaar op en delen we dat getal door het aantal beoordelingen. We testen momenteel een gewogen beoordelingssysteem in Malta en IJsland (exclusief hotel- en vakantiewoningketens). Dat betekent voor accommodaties in deze landen dat de meest recente beoordelingen zwaarder meetellen voor de berekening van de totaalscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvenster
Resultaat 1 – 25
Beoordeeld op: 19 april 2024
Juliette
NederlandAls ik een minpunt moet bedenken zou ik zeggen dat ik geen raam had in mijn kamer dus miste af en toe wat daglicht. Maar dit had de vrouw van de receptie van tevoren verteld dus geen probleem.
Super aardig personeel! Ze deden er alles aan om het een mooi verblijf te laten zijn. Daarnaast is het heel schoon en zijn het goede bedden! Hele goede locatie in het oude centrum van Hanoi.
Verbleven in april 2024
Beoordeeld op: 25 maart 2024
Wybe
NederlandPersoneel was zeer behulpzaam
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 9 februari 2024
Anne
NederlandDe medewerkers zijn allemaal super attent en behulpzaam
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 31 januari 2024
Thuy
NederlandGoed hotel, personeel heel vriendelijk, goed ontbijt
Verbleven in januari 2024
Beoordeeld op: 22 november 2023
Karen
NederlandWifi was niet snel. Weinig kastruimte.
De ligging is perfect als je in het oude centrum wil verblijven. Op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Drukke, gezellige straat; in de kamer op de 7e verdieping aan de achterzijde hoor je niets van de straat. Warm welkom en hele goede service. De dames van de receptie, Hannah en Jenny zijn heel vriendelijk en hebben ons geholpen met het boeken van vliegtickets, taxi en volgend hotel in een zeer snelle tijd. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Grote kamer, Goede bedden, heerlijke douche. Als je de dag van uitchecken door de stad wil wandelen kan je de koffers nog even achterlaten.
Verbleven in november 2023
Beoordeeld op: 18 november 2023
Frederik
BelgiëPersoneel iets te opdringerig met het willen verkopen van excursies en transport.
Uitstekende locatie om Hanoi te ontdekken. Ook al ligt het in het drukke Old Quarter, toch zijn de kamers rustig. Propere en ruime kamers. Ontbijt oké.
Verbleven in november 2023
Beoordeeld op: 30 oktober 2023
Ang
NederlandLigging in een drukte zijstraat
Locatie en rust
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 26 oktober 2023
Leideke
Nederland-
De locatie van dit hotel is fantastisch. Vlakbij de gezelligheid en in het weekend de night market. Daarnaast maakt het personeel van deze accommodatie je reis onvergetelijk: ze dachten met ons mee over de te boeken trips en we werden volledig verzocht. De bedden en het sanitair zijn prima en ook de AC doet zijn werk goed. Ik zou dit hotel zeker aanbevelen.
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 17 oktober 2023
Annalyne
BelgiëBed
Douche
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 16 oktober 2023
Jasmien
BelgiëNiets, alles was in orde.
De vriendelijke service en de propere kamers
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 7 augustus 2023
Nicole
NederlandDe gangen waren erg warm.
Lokatie is fijn en lekker ontbijt.
Verbleven in juli 2023
Beoordeeld op: 22 juli 2023
Justine
BelgiëOntbijt ietwat beperkt in keuze.
Super locatie, heel centraal gelegen. Vriendelijk personeel
Verbleven in juli 2023
Beoordeeld op: 17 juli 2023
Michael
België3pk was toch vrij klein , gewoon 2pk met extra bed erbij geduwd
netjes , behulpzaam , goed centraal gelegen , verzorgd ontbijtbuffet
Verbleven in juli 2023
Beoordeeld op: 29 mei 2023
Tijs
NederlandZeer vriendelijk personeel. Prima locatie. Kamers zijn ook prima.
Verbleven in mei 2023
Beoordeeld op: 8 april 2023
Emile
NederlandIn verhouding tot de prijs...niets.
In het midden van oude wijk. Zeer prettig personeel, goede, schone kamer en voorzieningen tegen lage prijs. Kleine ontbijtzaal maar net voldoende en prima ontbijt. Krappe gangen dat wel. Niet voor superlichte slapers, ondanks dat wij op 4 hoog verbleven, maar voor ons genoeg te bieden voor een herhaling. Veel restaurants in de buurt..aanrader: Red Bean op 2 min lopen ( wel iets duurder dan gebruikelijk).
Verbleven in maart 2023
Beoordeeld op: 23 maart 2023
Marcel
NederlandEenvoudig maar goed ontbijt
Goede locatie zeer behulpzaam personeel met het uitkiezen van excursies, Hana complimenten alles goed geregeld.
Verbleven in maart 2023
Beoordeeld op: 12 maart 2023
W
NederlandAls je langer verblijft is het ontbijt niet echt variërend, minimaal aanbod.
Vriendelijke ontvangst midden in Hanoi. Personeel is erg behulpzaam als je ze nodig hebt.
Verbleven in februari 2023
Beoordeeld op: 10 maart 2023
Rosa
NederlandNiets
Super vriendelijk personeel die je bij alles willen helpen. Lekker ontbijt en als welkomstdrankje een heerlijke homemade thee. De kamer is ruim, de douche is goed. Wij zijn hier 2x geweest en zouden altijd terugkomen!
Verbleven in maart 2023
Beoordeeld op: 11 januari 2023
Leon
NederlandAlles was goed geregeld; zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Medewerkers, service en de locatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam, een deel van onze bagage kon achterblijven toen we een cruise maakten. Midden in het oude centrum van Hanoi, ideaal om de stad te leren kennen Bij vertrek werd zelfs in de vroege ochtend een compleet ontbijt geserveerd!
Verbleven in januari 2023
Beoordeeld op: 8 juni 2022
Amanda
NederlandHelaas waren ze aan het verbouwen waardoor er geen ontbijt werd geserveerd.
Vriendelijk personeel, fijne kamer en perfecte locatie in het oude gedeelte van de stad.
Verbleven in mei 2022
Beoordeeld op: 23 mei 2022
Sonja
Nederlandhad liever een raam naar buiten gehad, dan een raam naar het trappenhuis.
Goede locatie, fijn bed, aardig personeel.
Verbleven in mei 2022
Beoordeeld op: 31 juli 2023
Nicole
NederlandLeek of er ergens in het gebouw gerookt werd, af en toe kwam de rooklucht onze kamer in.
Goede lokatie en lekker ontbijt
Verbleven in juli 2023
Beoordeeld op: 1 oktober 2022
Ward
Belgiësober ontbijt, weinig keuze
proper
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 7 mei 2024
Roobin
NederlandEr zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling
Verbleven in mei 2024
Resultaat 1 – 25
Port d'Alcudia, Spanje
Rome, Italië
Cozes, Frankrijk
Sozopol, Bulgarije
Venetië, Italië
Londen, Verenigd Koninkrijk
Caïro, Egypte
Ubud, Indonesië
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster