Adnan Menderes Havaalani Yeni Dis Hatlar Terminali Gaziemir, Gaziemir, 34510 İzmir, Turkije
#24 van de 147 hotels in İzmir
GastfavorietGebaseerd op 354 beoordelingen over dit hotel
8,5Hygiëne
8,8
Comfort
8,8
Locatie
9,4
Faciliteiten
8,5
Personeel
9,1
Prijs-kwaliteitverhouding
8,4
Gratis WiFi
8,2
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore is een cijfer tussen 1 en 10. Voor de algehele score tellen we alle beoordelingsscores bij elkaar op en delen we dat getal door het aantal beoordelingen. We testen momenteel een gewogen beoordelingssysteem in Malta en IJsland (exclusief hotel- en vakantiewoningketens). Dat betekent voor accommodaties in deze landen dat de meest recente beoordelingen zwaarder meetellen voor de berekening van de totaalscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvensterBeoordeeld op: 1 juni 2024
J
NederlandVerzoek om beter op te letten op late arrivals en early check-outs bij inplannen van kamers. De kamers met een tussendeur zijn erg gehorig. Daarnaast verzoek aan de housekeeping om meer rekening te houden met gasten.
Locatie. Je loopt zo vanuit hotel naar de incheck balies zonder nog een keer met al je bagage door de x-ray te moeten. Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam.
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 31 mei 2024
Darell
NederlandInrichting ontbijt ongezellig
Op zeer korte loopafstand van de aankomsthal.
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 18 mei 2024
Julia
NederlandRolkoffers storen een beetje je slaap
Snel bij terminal
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 3 april 2024
Adrieenne
NederlandNix
Personeel is super
Verbleven in april 2024
Beoordeeld op: 26 maart 2024
Jan
NederlandDe wifi was traag
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 9 februari 2024
Asli
TurkijeNiks
Personeel
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 28 januari 2024
J
NederlandLet op alleen deluxe kamers hebben een raam maar die kan niet open.
Ligt in het vliegveld. Je hoeft niet meer langs de beveiliging om bij de check-in te komen. 5-10 min lopen naar de check-in balies.
Verbleven in december 2023
Beoordeeld op: 23 januari 2024
Murat
NederlandNiets.
Zeer comfortabel, vriendelijk personeel.
Verbleven in januari 2024
Beoordeeld op: 15 november 2023
Mustafa
NederlandBetaalde ontbijt
Locatie
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 31 oktober 2023
Taede
Nederlandkamer was veel te warm, omdat de airco na 11 uur niet werkt
vlakbij het inchecken, dus heel handig
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 30 oktober 2023
Abdullah
NederlandBedden iets te klein
Locatie en personeel
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 29 oktober 2023
Herbert
NederlandHet ontbijt is wat simpel maar desondanks niet slecht
Moesten wat langer blijven omdat ons vliegtuig pas laat in de middag vertrok maar het was geen enkel probleem om de kamer tot vertrek te bezetten.
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 28 oktober 2023
Abdullah
NederlandKon iets grotere bed zijn
Locatie, personeel behulpzaam, gratis parking
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 21 oktober 2023
Rosenbrand
NederlandIk zou het niet weten.
Perfecte locatie, 2 minuten lopen uit de aankomsthal. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 18 oktober 2023
Ismail
NederlandKussens zijn te hoog
Locatie
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 17 oktober 2023
Timur
Nederlandvoor 2 uurtjes later uitchecken werd een halve dag extra gerekend. beetje jammer. maar voor de rest vriendelijk personeel.
dat je al op de luchthaven bent.
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 5 oktober 2023
Maria
NederlandNiets
Prima locatie als je laat op Izmir airport aankomt en de andere dag weer door moet reizen. Het fijnste is wel de bedden en de badkamer. Okk de thee en koffie service wordt zeer gewaardeerd.
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 2 oktober 2023
Ellis
Nederlandalles
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 1 oktober 2023
Ans
NederlandLocatie perfect, ingang hotel in de aankomsthal. Ontvangst zeer vriendelijk. Uitstekende kamer, goed bed, fijne douche. Ontbijt goed.
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 30 september 2023
Necla
NederlandLocatie
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 30 september 2023
Dimitar
NederlandAlles was echt super!!
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 22 september 2023
Havva
NederlandGehorig
Ideaal voor een nachtje als je laat aankomt op de airport in Izmir en nog verder moet reizen. Je hoeft de airport niet eens uit en je staat in je hotelkamer! Een goed ontbijt is inbegrepen!
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 16 september 2023
Hasan
NederlandPrima is OK
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 8 september 2023
Yasemin
NederlandReceptie personeel erg afstandelijk en bot
Centraal en makkelijk
Verbleven in augustus 2023
Neo Klima, Griekenland
Milaan, Italië
Bellegarde, Frankrijk
Gent, België
Fromental, Frankrijk
Karteros, Griekenland
Pekan, Maleisië
Diancey, Frankrijk
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster