Barranco Fundo, 8401-904 Carvoeiro, Portugal
#7 van de 19 hotels in Carvoeiro
GastfavorietGebaseerd op 89 beoordelingen over dit hotel
8,7Hygiëne
9,1
Comfort
9,2
Locatie
8,4
Faciliteiten
8,9
Personeel
9,1
Prijs-kwaliteitverhouding
8,6
Gratis WiFi
8,9
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore is een cijfer tussen 1 en 10. Voor de algehele score tellen we alle beoordelingsscores bij elkaar op en delen we dat getal door het aantal beoordelingen. We testen momenteel een gewogen beoordelingssysteem in Malta en IJsland (exclusief hotel- en vakantiewoningketens). Dat betekent voor accommodaties in deze landen dat de meest recente beoordelingen zwaarder meetellen voor de berekening van de totaalscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvensterBeoordeeld op: 15 februari 2024
Alfredo
NederlandDe hotelkamer was heel schoon, prima matrassen en badkamer was ook heel schoon. Het enige minpuntje is dat de hotelkamers behoorlijk gehorig zijn. Dus je moet wel een klein beetje rekening met elkaar houden. Dus bv niet met stoelen schuiven en zo
Wij zaten in een hele rustige periode en waren de enige personen die graag wilde ontbijten. Ze boden aan om ontbijt op onze hotelkamer te brengen maar daar is geen tafel om aan te zitten voor een ontbijt. Ze hebben toen voor ons een heerlijk ontbijt gemaakt in de ontbijtzaal. Niets is voor hun te veel. Echt vriendelijk personeel.
Verbleven in december 2023
Beoordeeld op: 27 december 2023
Piet
NederlandKleine dingen zoals een deur die niet dicht kan, lampje dat niet werkt. Laadpunt voor 1 elektrische auto zou uitgebreid moeten worden.
Ontbijt en diner buffet prima. Personeel zeer vriendelijk. Kamer was goed.
Verbleven in december 2023
Beoordeeld op: 24 december 2023
Emiel
BelgiëNiets
Ontbijt zeer volledig,gevqrieerd en gezond
Verbleven in december 2023
Beoordeeld op: 30 november 2023
Jan
NederlandSauna is voor een spa-resort wat te klein
Locatie, ontbijt en welness
Verbleven in november 2023
Beoordeeld op: 12 november 2023
Jose
NederlandNiets
De ligging, de ruimte, mooie inrichting
Verbleven in november 2023
Beoordeeld op: 11 november 2023
Fabulouscaro
NederlandDe locatie en de ruimte
Verbleven in november 2023
Beoordeeld op: 29 oktober 2023
Hans
BelgiëRustig en aangenaam
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 18 september 2023
Clementine
NederlandHelemaal niets! Echt een aanrader. Je hebt wel een auto nodig om naar Carvoeiro te gaan (10 minuutjes).
We zaten eerst 3 nachten in een hotelkamer. Dit was een ruime kamer en badkamer met een heerlijk bed en een balkon. In de hele accommodatie is alles zeer schoon en het personeel is uiterst vriendelijk. Het beviel ons zo goed dat we nog 3 extra nachten hebben bijgeboekt in een appartement. Deze was helemaal fantastisch! Grote woonkamer en aparte slaapkamer. Zeer complete keuken met afwasmachine, wasmachine etc. Leuke patio met eetkamerstel en 2 ligbedden. Volop golfmogelijkheden vlakbij (buren).
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 12 augustus 2023
Stefanie
NederlandTe weinig ligbedden bij het zwembad, loszittende planken bij het zwembad waaraan je je kon bezeren.
Zeer schoon, mooi aangelegd resort met zowel huizen als hotelkamers. Erg aardig, hulpvaardig personeel.
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 18 juli 2023
Chantal
NederlandSchoon, netjes en comfortabel. Goede prijs-kwaliteit.
Verbleven in juli 2023
Beoordeeld op: 8 juni 2023
Wvan
BelgiëUitstekend ontbijt, dame aan receptie mocht iets vriendelijker zijn. prachtig zwembad met bar.
Verbleven in mei 2023
Beoordeeld op: 6 mei 2023
Sydney
NederlandHet eten duurde soms wat lang, ondanks dat het niet druk was.
Het appartement was heerlijk, met als de rest van het resort. Vriendelijk personeel, lekker zwembad, we kunnen het zeker aanraden!
Verbleven in mei 2023
Beoordeeld op: 3 mei 2023
Anja
NederlandHet diner in het restaurant viel ons tegen.
We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hadden een standaard kamer geboekt en wisten dat deze niet heel groot is omdat we hier vaker geweest waren maar we kregen een update naar een ruim en mooi appartement. We waren zeer tevreden en komen zeker hier terug.
Verbleven in mei 2023
Beoordeeld op: 2 mei 2023
Lineke
NederlandWe misten persoonlijkheid en sfeer. Ontbijt was goed, maar aanbod voor diner en lunch viel tegen. De spa is prijzig.
Mooi opgezet, ruim, groen en rustig. Goed en compleet ontbijt met vriendelijk personeel. Ruim appartement, schoon en compleet. Lekkere zwembaden en gym.
Verbleven in april 2023
Beoordeeld op: 5 april 2023
John
Nederlandeen beetje afgelegen
de accommodatie en service
Verbleven in april 2023
Beoordeeld op: 3 april 2023
Tim
Nederland-
Prachtig resort op een mooie locatie
Verbleven in april 2023
Beoordeeld op: 17 maart 2023
Bernard
Belgiëniets
zeer ruime woningen met volledige uitrusting / prachtig resort / zeer mooi zwembad
Verbleven in maart 2023
Beoordeeld op: 23 oktober 2022
Jasper
NederlandWat ‘steriel’ aangekleed en de bijbehorende bar en restaurant (die laatste is dezelfde ruimte als de ontbijtzaal) zijn niet uitnodigend. No worries though, op een paar minuten lopen zit quinta dos santos, wat dat wél allemaal heeft.
Wat een groot appartement! En ruim voorzien van faciliteiten en services in de prijs inbegrepen: lekker ontbijt (buffet, probeer de pasteis de nata!), handdoeken voor bij het binnen/buitenzwembad, iedere dag werd het appartement schoongemaakt en bed opgemaakt. Kortom: hotelservice bij een appartement. Hele resort terrein zag er verzorgd en schoon uit.
Verbleven in oktober 2022
Beoordeeld op: 22 oktober 2022
Sven
BelgiëDe Spa is heel erg verouderd en afgeleefd.
De kamer was niet meer modern maar wel zeer comfortabel. Het bed was uitmuntend.
Verbleven in oktober 2022
Beoordeeld op: 11 oktober 2022
Ronald
NederlandHarde bedden en geen verwarmd buitenzwembad
Ruime en moderne kamers
Verbleven in oktober 2022
Beoordeeld op: 1 oktober 2022
Herman
NederlandHet ligt toch wat afgelegen, zodat we steeds met de auto weg moesten. Op zich natuurlijk niet een probleem.
Goed uitgeruste en groot appartement. We kregen een upgrade naar een 2 bedroom appartement gekocht 😊😊 Heel goed verzorgde tuin,. Echt een prima ontbijt.
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 25 september 2022
Willem
Nederlandbedjes bij het zwembad verouderd. kleding personeel in ontbijtzaal en zwembad heeft een upgrade nodig.
zeer grote kamers in de appartementen. uitgebreid ontbijt.
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 23 september 2022
Jozef
Belgiëlawaaierig door de stenen vloer op de gang
dicht bij golfbaan
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 1 juli 2022
Willem
NederlandComplex erg groot en weinig intiem. Eetzaal en lounge missen dit vooral. Styling alweer verouderd.
Leuke plek in het binnenland terwijl de zee toch vlakbij is.
Verbleven in juni 2022
Litschau, Oostenrijk
Jablonec nad Nisou, Tsjechië
Łódź, Polen
Reykjavik, IJsland
Chipiona, Spanje
Villongo SantʼAlessandro, Italië
Gili Air, Indonesië
Udler, Duitsland
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster