Beulakerweg 55, 8355 AB Giethoorn, Nederland
#5 van de 7 hotels in Giethoorn
GastfavorietGebaseerd op 399 beoordelingen over dit hotel
8,2Hygiëne
8,7
Comfort
8,5
Locatie
8,7
Faciliteiten
8,1
Personeel
8,8
Prijs-kwaliteitverhouding
7,8
Gratis WiFi
8,8
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore is een cijfer tussen 1 en 10. Voor de algehele score tellen we alle beoordelingsscores bij elkaar op en delen we dat getal door het aantal beoordelingen. We testen momenteel een gewogen beoordelingssysteem in Malta en IJsland (exclusief hotel- en vakantiewoningketens). Dat betekent voor accommodaties in deze landen dat de meest recente beoordelingen zwaarder meetellen voor de berekening van de totaalscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvensterBeoordeeld op: 13 mei 2024
Heleen
NederlandErg vriendelijk personeel, mooie grote schone hotelkamer.
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 9 mei 2024
A
NederlandWe hebben 200,- per nacht betaald. Het was het alles waard, maar als je erover nadenkt is het best veel geld voor een relatief simpel hotel. Ondanks dat overtrof het onze verwachting.
Eigenlijk alles wel. Zelfs de heerlijke Hollandse directheid van de eigenaars en de flauwe grapjes van ober Edwin. Het is maar net hoe je er zelf instaat of je er tegen kan of niet. Wij hebben ons in ieder geval kapot gelachen. De kamers zijn simpel maar schoon. Wij hadden er een met een mooi terras aan het water en een heerlijk bed. Een keer gereserveerd in het restaurant waar we een overheerlijke kogelbiefstuk gegeten hebben. Reserveren is hier wel van belang. Er werd ons verteld dat een boottocht van 3 uur echt wel nodig is om alle pracht daar te zien. Tevens is het niet onverstandig om de boot 's morgens te doen. Om 2 uur 's middags loopt het dorp namelijk vol met dagjesmensen en op sommige momenten is er dan geen doorkomen aan. Dit hotel ligt in het uiterste noorden van Giethoorn. Het is ongeveer 5 km naar het uiterste zuidelijke puntje. Je kan wandelen, fietsen of een stukje smokkelen met de auto. Wij hebben een schitterende avondwandeling gemaakt. Wij hadden op dat moment Giethoorn voor onszelf. Het was heel bijzonder om dit prachtige dorp helemaal leeg mee te maken. En het wordt het Venetië van Holland genoemd. Nou ..dit is veel mooier!!
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 5 mei 2024
Philip
BelgiëAnderhalf uur moeten wachten op ons eten. Uitleg: er was slechts 1 kok. Er waren met moeite 20 klanten???
Gewoon ontbijt, zeker geen 4 sterren waard
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 31 maart 2024
Astrid
NederlandEigenlijk niets viel tegen!
Mooie rustige ligging. Kamer met uitzicht op het water. Vriendelijke mensen. Goed ontbijt.
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 26 maart 2024
Wilmavanw
NederlandDe douchestraal mag van mij wat groter
Ruime kamer en lekker eten
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 17 oktober 2023
Frank
NederlandBijzonder vriendelijk personeel. Een perfecte gastheer, gastvrouw en ober. Alles erg schoon, prima eten en een lekker goedgevuld ontbijt. Aanrader bij een bezoek aan Giethoorn. Hebben ook bootverhuur.
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 15 oktober 2023
Patrick
NederlandOntbijt
Locatie en personeel
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 21 september 2023
Corinne
NederlandEigenlijk niets
Het personeel van de locatie is super tof
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 9 september 2023
Peer
NederlandDe locatie. Buiten het centrum en toch alles snel en goed bereikbaar.
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 8 september 2023
Geert-jan
NederlandNiets het was voortreffelijk
Zeer vriendelijke eigenaren en personeel
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 5 september 2023
Rita
BelgiëGeen opmerking, alles was prima.
Het ontbijt was zeer verzorgd en zeker voldoende. De locatie was top. De bedden waren heel goed,alsook de douche! Alles was heel goed verzorgd en proper! We zijn door de eigenaars vriendelijk ontvangen.
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 30 augustus 2023
Monica
NederlandDe douche was wat klein.
Bed was heerlijk en ontbijt was heel goed!
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 24 augustus 2023
Rian
NederlandDe zachte bedden was het enige wat tegen viel
De vriendelijkheid van de eigenaars en de ligging en dat het schoon was
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 22 augustus 2023
Francine
BelgiëWe hadden erop gerekend dat we in het hotel konden dineren maar het restaurant was 2 avonden gesloten .
De omgeving .
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 19 augustus 2023
Peter
BelgiëEr viel ons niks tegen.Alles was er goed.
Het ontbijt was goed.
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 18 augustus 2023
Tom
Belgiëbootverhuur
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 17 augustus 2023
Hendrik
NederlandPrima hotel met een prima ontbijt
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 14 augustus 2023
Kenly
BelgiëDe prijs voor de kamer, die ligt wel wat hoog.
Wr zijn zeer vriendelijk ontvangen! Heel hygiënische ook! Niks op aan te merken!
Verbleven in juli 2023
Beoordeeld op: 12 augustus 2023
Mieke
BelgiëNiets
Goede uitvalsbasis en ruimte
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 10 augustus 2023
Jan
NederlandRestaurant dicht.
Rustige ligging.
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 7 augustus 2023
Ronny
BelgiëVloerbekleding tapijt
Verhuur bootjes en diner
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 5 augustus 2023
Harry
NederlandNiks wij waren dik tevreden
Heel goed n
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 4 augustus 2023
Hans
NederlandSobere kamer
De ligging
Verbleven in juli 2023
Beoordeeld op: 31 juli 2023
Marc
BelgiëDe ligging en de parking
Verbleven in juli 2023
Capo Vaticano, Italië
Madrid, Spanje
Ban Krut, Thailand
Patong Beach, Thailand
Merzouga, Marokko
Seeheim-Jugenheim, Duitsland
Rome, Italië
Gili Air, Indonesië
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster