739-0412 Hiroshima, Miyajima, Hatsukaichi-shi Miyajimaguchinishi 1-1-17, Japan
#28 van de 34 hotels in Miyajima
GastfavorietGebaseerd op 9 beoordelingen over dit hotel
7,8Hygiëne
8,4
Comfort
8,4
Locatie
8,6
Faciliteiten
7,9
Personeel
8,5
Prijs-kwaliteitverhouding
7,5
Gratis WiFi
7,9
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore is een cijfer tussen 1 en 10. Voor de algehele score tellen we alle beoordelingsscores bij elkaar op en delen we dat getal door het aantal beoordelingen. We testen momenteel een gewogen beoordelingssysteem in Malta en IJsland (exclusief hotel- en vakantiewoningketens). Dat betekent voor accommodaties in deze landen dat de meest recente beoordelingen zwaarder meetellen voor de berekening van de totaalscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvenster
Resultaat 1 – 9
Beoordeeld op: 18 mei 2024
Victor
NederlandPrivate onsen wel apart betalen. ( Vonden wij geen probleem )
De locatie van onze kamer had een prachtig uitzicht. De private onsen die je apart moest boeken was echt heel fijn na een lange dag.
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 12 april 2024
Dirk
NederlandWij boekten een nightcruise voor zo’n € 14 per persoon. Doe het niet! Je vaart naar de grote Tori maar er is niet veel te zien en je gaat daarna in rechte lijn terug naar het hotel, duur ongeveer 30 minuten. Echt een tegenvaller! Het eten in het Italian restaurant was goed maar de helft van de menukaart was niet aanwezig of net op. En erg duur!
Wij hebben eerder negatieve beoordelingen gelezen op Tripadvisor. Dit deed ons het ergste vrezen. Maar je ziet weer een keer dat reviews vaker niet echt kloppen. Je wordt vriendelijk ontvangen aan de receptie. Je kunt je bagage ook voor de inchecktijd achterlaten zonder kosten. De bagage staat netjes op de kamer als je incheckt. Het is een mooi hotel, goed ingericht. Ja, er kunnen zaken worden verbeterd. De kamer was echter groot met heerlijke bedden en een mooi uitzicht op Miyajima. Het was schoon! Verder is gebruikmaken van de privé onsen aan te raden, echt top! Het ontbijt was goed, veel keus, ook westers gericht. Ontzettend behulpzame medewerkers en de gratis shuttlebus van het hotel naar het station vv. kortom, wij hebben het fijn gehad!
Verbleven in april 2024
Beoordeeld op: 17 november 2023
Marian
NederlandSfeerloos. Kamer out dated.
Fijne onsen
Verbleven in november 2023
Beoordeeld op: 24 september 2023
Thomas
NederlandHeel gebrekkig engelssprekend. Restaurant was kil en 0 sfeer. Kamers erg gedateerd en uitzicht op een gifgroen vies zwembad.
Het personeel aan de receptie deed hun uiterste beste om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarnaast ben je met de transfer snel op het station om naar Mijayima te gaan.
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 25 november 2023
Celine
BelgiëHet Aki Grand Hotel en Spa was volgens mij vroeger een prachtig hotel, 20 jaar geleden. Alleen ben ik ervan overtuigd dat het het ondertussen wel wat vergane glorie betreft. Wij hebben op andere locaties echt prachtige, moderne en luxueuze hotels gehad die ook 4 sterren hadden en die waren in de verste verte niet te vergelijken met dit hotel. De kamers waren best kaal en de badkamers verouderd en slecht onderhoud. Jammer, want het heeft wel enorm veel potentieel.
Op zich ligt het hotel niet echt centraal of dichtbij bezienswaardigheden. Gelukkig voorziet het hotel om het half uur een shuttlebus die rechtstreeks naar Miyajima station (trein en ferry) gaat. Deze dienst is gratis.
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 14 maart 2023
Chiel
NederlandPersoneel kan geen Engels en vertikt om Google Translate te gebruiken. Tevens hadden wij een night cruise geboekt via het hotel. Personeel wist dat wij niet Japans konden, ze hebben niet aangegeven dat de info van deze night cruise volledig in het Japans was en niet in het Engels. Ook was deze cruise maar 30min. Cruise is geen aanrader.
De prive onsen was geweldig. Echt een aanrader. Ook het ontbijt was uitgebreid en goed.
Verbleven in maart 2023
Beoordeeld op: 6 september 2023
Astrid
NederlandEr zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 5 augustus 2023
Angelique
NederlandEr zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling
Verbleven in augustus 2023
Resultaat 1 – 9
Fez, Marokko
Ponte de Lima, Portugal
Antalya, Turkije
Ohrid, Noord-Macedonië
Goslar, Duitsland
Archanes, Griekenland
Świeradów-Zdrój, Polen
Sitges, Spanje
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster