Jl.Sukma 34, Br. Tebesaya, Peliatan, 80571 Ubud, Indonesië
#468 van de 712 B&B's en herbergen in Ubud
GastfavorietGebaseerd op 75 beoordelingen over dit hotel
8,1Hygiëne
8,2
Comfort
8,2
Locatie
9,0
Faciliteiten
8,2
Personeel
9,3
Prijs-kwaliteitverhouding
8,2
Gratis WiFi
8,1
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore is een cijfer tussen 1 en 10. Voor de algehele score tellen we alle beoordelingsscores bij elkaar op en delen we dat getal door het aantal beoordelingen. We testen momenteel een gewogen beoordelingssysteem in Malta en IJsland (exclusief hotel- en vakantiewoningketens). Dat betekent voor accommodaties in deze landen dat de meest recente beoordelingen zwaarder meetellen voor de berekening van de totaalscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvenster
Resultaat 1 – 25
Beoordeeld op: 13 mei 2024
Carly
NederlandWe hadden om een extra bed gevraagd ivm kleine, dit extra laten bevestigen ivm late aankomst. Bij aankomst was dit niet geregeld, werd uiteindelijk met een hoop gedoe wel in orde gemaakt.
Fijne locatie, ruime en schone kamer en echt een heerlijk ontbijt!
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 12 april 2024
Demis
NederlandDe vervelende haan die dag en nacht aan het krijsen was . Verder was alles goed
De perfecte locatie, het heerlijke ontbijtje en de prachtige rust die het resort aanbiedt terwijl je midden in de drukte van Ubud zit. Ook het personeel is super vriendelijk en hulpzaam.
Verbleven in april 2024
Beoordeeld op: 13 maart 2024
Suzanne
NederlandBlijkbaar is het wel wat lastig om het gebouw ongediertevrij te houden. Wij hadden 10 minuten een fruitellapapiertje op het bureau liggen en de mieren hadden deze al gevonden.
Het is een fijne plek om je terug te trekken uit de stad.
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 27 februari 2024
Rosette
BelgiëNiets
Zeer ruime kamer en badkamer.
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 19 januari 2024
Dirks
NederlandNiets het was geweldig
De rust dat het uitstraalde, de inrit lag aan een drukke weg maar op het complex hoor en zie je daar niets van.
Verbleven in januari 2024
Beoordeeld op: 17 januari 2024
Kleijn
NederlandHet was pech , we hebben 1 malig geen schoon water gehad in de douche
De tuin, het zwembad, het uitzicht uit het restaurant en het uitzicht uit de kamers
Verbleven in januari 2024
Beoordeeld op: 5 oktober 2023
Ilona
NederlandOntzettend rustig in de tuin, heerlijk ontspannen na het rumoer in Ubud. En dat terwijl je toch middenin de stad zit.
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 20 september 2023
Joyce
NederlandHygiëne in badkamer viel tegen, de voegen en kitranden hebben onderhoud nodig. De handdoeken ruiken niet lekker. De kamer is voor Balineese begrippen duur voor de kwaliteit die je krijgt.
Rustige locatie in het drukke Ubud. Fijn zwembad. Lekker ontbijt. Ruime kamers. Vriendelijk personeel. Tour en scooter huur mogelijk bij hotel.
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 8 september 2023
Willem
NederlandAlles is erg gedateerd. Badkamer zit vol schimmel en zelfs een kakkerlak. Verf valt van de muren af. Zwembad ligt vol losse tegels.
Goede locatie, je loopt zo het centrum in. Snelle WiFi. Personeel is vriendelijk.
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 23 augustus 2023
Steve
NederlandHet kan heel mooi zijn maar alles heeft een update nodig. Veel dingen zijn verouderd en beschadigd (gaten in muskietennetten, vlekken in lakens en handdoeken, kussens bij het zwembad waren vies etc)
Rustig en redelijk dichtbij het centrum 10 min lopen). Goed ontbijt en ruime kamers. Vriendelijk personeel.
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 17 juni 2023
Bleijenberg
NederlandZwembad vies ,smerig niet onderhouden en erg koud en afgelegen en niet groot,veel muggen en geen service bij zwembad,slechte bedjes.
Keuze menu was voor ontbijt niet veel maar voldoende,sapjes slecht (gemengd met water),koffie slecht,alleen thee genomen.
Verbleven in juni 2023
Beoordeeld op: 29 mei 2023
Wimhoekstra
NederlandAlleen koud douchewater is ff wennen. Schoonmaak kamer was gebrekkig. Kamers zijn aan een renovatie toe.
Beste wifi tijdens ons 3 weekse trip naar Bali. 80 mbit up and download. Belangrijk omdat ik ook online meetings had. Daarnaast de locatie, 10-15 minuten naar centrum Ubud. Heerlijk zwembad.
Verbleven in mei 2023
Beoordeeld op: 25 maart 2023
Thirza
NederlandX
Het zwembad
Verbleven in maart 2023
Beoordeeld op: 10 februari 2023
Edo
NederlandGeweldige locatie, loopafstand van het centrum maar toch rustig gelegen midden in het groen
Verbleven in februari 2023
Beoordeeld op: 24 januari 2023
Melvin
NederlandHet ontbijt is echt fantastisch (en inbegrepen - volgens mij altijd). We dachten dat we moesten kiezen maar we mochten van alles iets nemen: fruitsapje, koffie of thee, croissant of toast, fruitschaaltje en daarnaast nog keuze uit eiergerecht, noodle/rijst gerecht of pancakes. Echt ontzettend goed. Verder ook heerlijke kamer met overdekt balkon. Fijn zwembad én midden in de stad. Alles binnen Ubud op loopafstand.
Verbleven in januari 2023
Beoordeeld op: 30 december 2022
Anouk
NederlandHet complex begint wat te verouderen en kan wel een opknapbeurt gebruiken (verf bladdert wat af, badkamer is schoon maar oud, airco werkt redelijk maar oud, lakens/handdoeken zijn aan vervanging toe).
De lokatie is top, oase van rust maar toch centraal in Ubud. Ook het groen/de tuin is prachtig. Tevens een mooi en ruim balkon op onze kamer met mooi uitzicht op de jungle. Ook is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Verbleven in december 2022
Beoordeeld op: 20 december 2022
Senangubud
NederlandVeel traplopen
Leuk hotel dichtbij het centrum
Verbleven in december 2022
Beoordeeld op: 22 november 2022
Marjolein
NederlandHet balkon kon je niet op zitten zo klein.Herrie naast ons op de trap en herrie precies onder ons bij de receptie
We zijn er 3 dgn geweest en nog niet 1 keer is onze kamer schoongemaakt of baddoeken verschoond
Verbleven in oktober 2022
Beoordeeld op: 21 november 2022
Remko
NederlandIk kon vanuit mijn bed, niet het bedlampje aan/uit doen; héél vreemd.
Prima locatie, rustig maar vlakbij centrum. Vriendelijk personeel. Mooie kamer. En tegenover in de straat zit geweldig eettentje: Mama's warung; óók een aanader.
Verbleven in november 2022
Beoordeeld op: 3 oktober 2022
Petra
NederlandHet personeel is heel behulpzaam
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 26 september 2022
Fabio
NederlandEr zijn best wel wat trappen. Voor ons te doen, maar wellicht lastig als je slecht ter been bent.
Prachtig complex gelegen in een rustige oase van het drukke Ubud. Het personeel is er zo vriendelijk! Mooie schone kamers.
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 11 september 2022
Rutger
Nederlandde accommodatie kon er weinig aan doen maar elke ochtend begon er om 03:30 ‘s nachts een haan te kraaien, daardoor een slechte nachtrust. Daarnaast is de luchtvochtigheid in Ubud hoog en daardoor de kamer ook erg klam.
Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, het hotel ligt in het centrum maar in het resort is het rustig.
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 6 september 2022
Maud
NederlandNvt
Mooie kamer, vriendelijk personeel en lekker zwembad na een drukke dag. Scooters gehuurd bij hotel allemaal goed gegaan en mooie tocht gemaakt.
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 2 september 2022
Henk
Nederlandniets
de kamers zijn ruim en schoon. wij hadden een mooi terras met uitzicht op de prachtige tuin. Ubud is een drukke plaats en het hotel is een oase van rust.
Verbleven in september 2022
Resultaat 1 – 25
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster