Jl. Abimanyu No. 999X, 80361 Seminyak, Indonesië
#1 van de 137 hotels in Seminyak
GastfavorietGebaseerd op 73 beoordelingen over dit hotel
9,7Hygiëne
9,8
Comfort
9,8
Locatie
9,6
Faciliteiten
9,7
Personeel
10,0
Prijs-kwaliteitverhouding
9,6
Gratis WiFi
9,5
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore is een cijfer tussen 1 en 10. Voor de algehele score tellen we alle beoordelingsscores bij elkaar op en delen we dat getal door het aantal beoordelingen. We testen momenteel een gewogen beoordelingssysteem in Malta en IJsland (exclusief hotel- en vakantiewoningketens). Dat betekent voor accommodaties in deze landen dat de meest recente beoordelingen zwaarder meetellen voor de berekening van de totaalscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvenster
Resultaat 1 – 25
Beoordeeld op: 1 juni 2024
Piet
NederlandAlles was goed.
De behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel.
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 28 mei 2024
Abdelaziz
NederlandAlles was top ontbijt op bed is zeker een aanrader!!! Super vriendelijk personeel zeer goed verwelkomd. Zeker een aanrader
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 27 mei 2024
Marcel
NederlandNiets
We hadden een kamer met eigen zwembad, een prachtige ruime kamer met een heerlijk zwembad. Het personeel is superlief en staan altijd voor je klaar. Met name Ani en de dames van de Spa.
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 17 mei 2024
Emre
Nederland-
personeel was heel lief en respectvol. ze komen al je wensen na. ze hebben mijn verjaardag gevierd met het Indonesische cultuur. erg schoon en netjes. aanrader voor iedereen!
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 14 mei 2024
Michelle
NederlandDat er geen dressingroom is om om te kleden. Moesten wachten op de vlucht, bij het zwembad. Das heel prima. Maar omkleden in vliegtuig kleding moet in kleine wc. Verder valt er niets aan te merken op ons verblijf. Was fantastisch!
Het kleinschalige en rustige van het resort in een drukke badplaats. Van de drukte merk je binnen niets. En alles is toch heel dichtbij. En het ontbijt: heerlijk! Ni Made, Mudiasih, Dusi, Endra en Agus maakten ons verblijf magisch.
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 13 mei 2024
Antoine
NederlandNiets viel tegen
Zeer uitgebreid ontbijt, veel keus. Ontzettend goed personeel: lief, behulpzaam Vooral Dwi, Erna en Wajang. Gratis “ afternoon tea”
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 8 mei 2024
Overbeek
NederlandNiets
Ontzettend lieve mensen die alles voor je willen doen. Fantastisch ontbijt, denk wel bijna het beste wat we ooit gehad hebben. Villa met eigen zwembad is werkelijk fantastisch, wel een groot verschil met de kleinere kamers. 10 minuten lopen naar strand en binnen 15 min in gezellige winkelstraat. Zou het zo weer boeken
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 4 mei 2024
Minke
NederlandDe rust en het comfort
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 21 april 2024
Pryanca
NederlandEverything was great
De service en locatie waren fantastisch. Er werd meegedacht hoe mijn verblijf nog beter kon worden en ik kreeg zelfs een upgrade naar een suite met privé zwembad. Het overtrof alles.
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 20 april 2024
Ruben
NederlandOntzettend genoten in dit prachtige verblijf. De locatie is perfect en in een rustige zijstraat. Ontzettend aardig personeel en niks is teveel voor ze. Het ontbijt was elke ochtend een feestje en ook in de avond kan je in het restaurant prima eten. Absolute aanrader!!
Verbleven in april 2024
Beoordeeld op: 4 april 2024
Nathalie
NederlandWe kregen een gratis upgrade alleen was dat een kamer zonder balkon
Het ontbrak ons aan niets, van alles voorzien
Verbleven in april 2024
Beoordeeld op: 31 maart 2024
Brigitte
NederlandNiks
Super fijn hele lieve mensen allemaal je wordt echt in de watten gelegd we zijn er 2 nachten geweest eerste nacht al een prachtige kamer volgende dag upgrade naar private villa met zwembad privé zwembad geweldig Maart is natuurlijk wel low season DUs voor ons was de prijs ook heel leuk Ontbijt is een feest zo lekker en mooi opgediend smiddags thee of koffie met hapje erbij Kortom 1 grote verwennerij Nogmaals dank aan iedereen van het personeel
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 18 maart 2024
Rene
NederlandNope
Alles, je wordt daar echt super verwend . Na een lange reis hier 2 dagen bijgekomen. Kamer was ook top, over alles is nagedacht. Ini was super vriendelijk en hebben goed gesprek met haar gehad. Ontbijt TOP ala carte , lunch was ook uit de kunst. Kortom bedankt iedereen in Annora Villa’s !!
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 17 maart 2024
Arthur
NederlandDat we geen balkon hadden maar er waren wel kamers met balkon maar die hadden wij blijkbaar niet geboekt. Maar voor deze orijs gingen wij er van uit dat het bij iedere kamer was. Helaas niet goed gekezen
Dat er veel moeite werd gedaan door personeel om alles naar het zin te maken. Zelfs het schoonmaakpersoneel liet briefjes achter of alles naar wens was..Dankjewel Wayan, Suan. Sagit, Yuni en Sri 🙏🙏
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 12 maart 2024
Franke
NederlandHet warme zwembad en binnenhofje
Alles! Het overheerlijke ontbijt, de mooie ruime kamer, het vriendelijke personeel, de leuke activiteiten.
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 5 maart 2024
Marcel
NederlandNiets
Top adres! Bij aankomst kregen we een upgrade naar een " Villa" met prive zwembad,een schitterend verblijf (thx Sara..;-)) Hotel ligt op korte loopafstand van het strand (GadoGado restaurant zeker bezoeken..) en de winkelstraatjes. Verder krijgt de bediening een vette 10, super vriendelijk, doen er alles aan om er een heerlijke verblijf van te maken, dank voor de service Wayan, Suan, Pahji, Yuni en de rest natuurlijk allemaal, top! Vergeet bijna het (keuze) ontbijt, zo is het lekker de dag beginnen, wat een verwennerij. We gaan zeker terugkomen.
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 1 maart 2024
Marlousw
NederlandHet enige wat ik zou kunnen bedenken als nadeel, is dat er geen deur/wand bij de badkamer zit.
Het ontbijt was echt onwijs lekker en het personeel was super vriendelijk en wilde je met alles helpen. De kamer was heel netjes, een heel fijn, groot bed en de badkamer was ook erg mooi en schoon.
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 23 februari 2024
Wies
NederlandOase van rust, lekker eten en vooral super vriendelijk personeel.
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 19 februari 2024
Theo
NederlandEen review schrijven is eigen niet zo mijn ding, maar als er iemand / een hotel het verdient, dan is het wel Annora Villa’s Seminyak! Allereerst werden we verrast met een upgrade. Een fantastische kamer waar we als een Koning & Koningin naartoe werden gebracht. Tal van persoonlijke attenties zoals een persoonlijk welkom, handgeschreven kaart op de kamer, handgeschreven boomblad bij het ontbijt en diverse kleine cadeautjes. Het personeel doet er werkelijk alles aan om je verblijf tot een verwennerij te laten worden. Het ontbijt was werkelijk TOP! 👌 Dit hotel verdient een dikke 10 met een goud randje! Niet twijfelen, maar meteen boeken! Dank aan: Dwi, Komang, Krisna, Wayan, Suan, Panji, Sri, Ade en Mudiasih! 😊🙏
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 18 februari 2024
Reina
Nederland-
De goede service, het vriendelijke personeel. Kwaliteit van het eten. Hebben heerlijk gekletst met Sara die ons meer over de cultuur heeft verteld. Dat was top!
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 10 februari 2024
Nafiesah
NederlandEr wordt veel om feedback gevraagd wat op een gegeven moment vervelend kan worden. Zowel mondeling als via de app waar ze mee communiceren.
Een servicegericht intiem team die goed met elkaar communiceert om hun gasten in alles tevreden te stellen. Het personeel is heel beleefd en betrokken. Bij het inchecken is onze kamer zonder enige aanleiding kosteloos geüpgraded naar een luxere kamer met bad omdat ze ons met onze dochtertje zagen. Ze doen er echt alles aan om je tevreden te stellen. We mochten 2 uur later uitchecken i.v.m. onze late vlucht die dag. Ontbijt is uitgebreid en luxe. Het was het eerste hotel van onze Bali reizen (minstens 15 verblijven gehad) waar we ons 'thuis' voelden en geen nummertje. Het eerste hotel waar we terug zouden komen en aan anderen zouden aanraden.
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 6 februari 2024
Jaap
NederlandHet personeel, al het personeel, was fantastisch!
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 6 januari 2024
Anke
NederlandHelemaal niets!
Alles was geweldig! De kamer was prachtig en schoon. Het eten heeeeerlijk! De mensen ontzettend vriendelijk! Zouden hier zeker terug gaan!
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 28 december 2023
Flores
NederlandEr waren geen dingen die we zo kunnen bedenken.
De ligging van de locatie, het personeel en het ontbijt stuk voor stuk top! Veel kleine details die het een aangenaam en zeer prettig verblijf maakten.
Verbleven in december 2023
Resultaat 1 – 25
Naturno, Italië
Zaragoza, Spanje
Riva del Garda, Italië
Austin, VS
Rio de Janeiro, Brazilië
Cordon, Frankrijk
Istanbul, Turkije
Recife, Brazilië
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster