High Street, Colchester, CO1 1DJ, Verenigd Koninkrijk
#13 van de 17 B&B's en herbergen in Colchester
GastfavorietGebaseerd op 36 beoordelingen over dit hotel
6,9Hygiëne
7,3
Comfort
7,2
Locatie
8,9
Faciliteiten
6,8
Personeel
8,4
Prijs-kwaliteitverhouding
7,2
Gratis WiFi
7,2
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore is een cijfer tussen 1 en 10. Voor de algehele score tellen we alle beoordelingsscores bij elkaar op en delen we dat getal door het aantal beoordelingen. We testen momenteel een gewogen beoordelingssysteem in Malta en IJsland (exclusief hotel- en vakantiewoningketens). Dat betekent voor accommodaties in deze landen dat de meest recente beoordelingen zwaarder meetellen voor de berekening van de totaalscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvenster
Resultaat 1 – 25
Beoordeeld op: 14 december 2023
Gerard
NederlandDe warmwater voorziening/douche. Duurde echt meer dan 5 minuten voordat het minieme straaltje warm werd.
De stijl van het hotel: prachtig oud pand, ook van binnen.
Verbleven in december 2023
Beoordeeld op: 3 oktober 2023
Ingrid
NederlandEr viel niets tegen, want het is een wat ouder hotel, dus daarop ingespeeld. Helaas geen spoken gezien. Maar als je super de luxe kamer verwacht dan moet je hier niet zijn. Maar ik vind het prima om in het bad te douchen en een klein straaltje uit de douche te krijgen. Bedden waren comfortabel genoeg.
Super vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Perfecte locatie midden in centrum van Colchester. Taxi en bus voor de deur
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 11 september 2023
Marleen
België- niks
- Ooit nog gelogeerd in 2010 en nu retour, is nog altijd een charmant hotel, hou van de oude architectuur en de sfeer - Toplocatie, pal in het centrum van Colchester met een taxi rank en bushalte vlak voor de deur - Vriendelijk personeel - Ontbijtbuffet koud niet zo uitgebreid (voornamelijk granen), maar de 'warme kaart' is uitgebreid, en 't is lekker ook. En de schitterende ontbijtzaal in Tudor-stijl met grote schouw en veel hout is een plus - Had een 'four poster bedroom' = dwz hemelbed, mooie antieke kamer, de badkamer was moderner en oké. Is kamer nr 7, was perfect voor mij, maar ter info: als je graag naar buiten kijkt kan dit niet, je kijkt uit op de oude traphal, maar er is wel natuurlijk daglicht door dakvensters, en als je langer dan 1m60 bent, deze kamer niet boeken want dan liggen je voeten over de houten bedrand.
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 3 mei 2023
Sake-jan
Nederland1 van de 2 kamers was niet opgeruimd.
Prachtig oud hotel op een bijzondere locatie.
Verbleven in mei 2023
Beoordeeld op: 21 november 2022
Hans
NederlandNiets
Het personeel is altijd even vriendelijk en bereidt je te helpen waarnodig De badkamer was voor Britse begrippen goed , ontbijt is goed verzorgd , er is zelf een volledig english breakbeat. Ook vegetarisch .
Verbleven in november 2022
Beoordeeld op: 28 oktober 2022
Quee
NederlandNiets
Prachtige locatie in het hart van de binnenstad. Prima ontbijt. Bijzonder gebouw 15e eeuw.
Verbleven in oktober 2022
Beoordeeld op: 17 september 2022
Hinke
NederlandGeen lift, het grote trappenhuis stonk Moeilijk te bereiken per auto.
De ligging, middenin het centrum Lekker ontbijt
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 15 augustus 2022
Jeroen
NederlandDe waterdruk in de douche was erg laag.
De locatie en de sfeer van de Red Lion waren fantastisch. Ondanks dat er geen parkeergelegenheid direct bij het hotel was, was er ruime parkeergelegenheid op 5 minuten lopen afstand.
Verbleven in augustus 2022
Beoordeeld op: 4 juli 2022
Lang
NederlandDe kamers, de bedden (slechte matrassen), de douche ( geen druk op de kraan), de trappen. Vier trappen op om de kamer de bereiken, de bar (zag er gezellig uit,maar werd niet gebruikt en de geluidsoverlast van buiten. Je was verplicht je ramen te sluiten, anders had je de hele nacht last van dronken, lallende en schreeuwende mensen, die voorbijliepen
De locatie en uitstraling van het hotel
Verbleven in juli 2022
Beoordeeld op: 5 juni 2022
Noloppad
NederlandEigenlijk niets
Ontbijt en de oude sfeer van het hotel.
Verbleven in mei 2022
Beoordeeld op: 9 november 2021
Tanja-r
Belgiëhet extra bed op de kamer om met 3 personen te overnachten kon beter, dit was een stuk veldbedje wat gevraagd werd om te vervangen omdat de persoon er ging op liggen en bijna op de grond lag vanwege geen degelijke matras of lattenbodem te hebben, enkel een metalen gaasje dat al stuk was
ideale locatie in centrum Colchester
Verbleven in november 2021
Beoordeeld op: 30 mei 2024
Hans
NederlandNiets
De vriendelijkheid en gastvrijheid. Je voelt je echt thuis
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 15 september 2023
Roland
NederlandAlles was zeer stoffig. In de badkamer liet de bovenste laag van het bad los. Het bed is te klein voor iemand groter dan 1.60. Ontbijt was slecht de worstjes hadden totaal geen smaak en waren meer meel dan vlees. Veel lawaai op straat. Onder het raam lagen zwervers en die rookte . De rook kwam naar binnen op de slaapkamer. Is niet prettig. Raam dichtdoen geen optie, geen Andere mogelijkheid voor frisse lucht.
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 14 september 2023
Hans
NederlandNiets .We kregen zelfs een ventilator aangeboden vanwege het extreem warme weer !
De geweldige ontvangst , sevice en hulpvaardigheid Angela de manager ontving ons weer zeer warm zoals gewoonlijk.
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 2 augustus 2023
Nicoline
NederlandDat het spiraalbed echt aan vervanging toe is Tweede stoel in de kamer zou fijn zijn.
Geweldige sfeer
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 12 juli 2023
G
NederlandAlles!!!
Het is allemaal oud! Slechte bedden, best vies allemaal. Zo kun je echt geen gasten ontvangen. Muf! Vuil! Ouderwets! Brr
Verbleven in juli 2023
Beoordeeld op: 21 mei 2023
Jasper
Nederlandslechte bedden heel veel geluid en er kwam bijna geen water uit de douche
locatie
Verbleven in mei 2023
Beoordeeld op: 9 april 2023
Hans
NederlandNiets
Komen al jaren in dit hotel . Voor ons is het net als thuis komen . Iedereen is altijd vriendelijk en hulpvaardig .
Verbleven in april 2023
Beoordeeld op: 9 september 2022
Hans
NederlandNiets
Alle medewerkers waren even vriendelijk en behulpzaam. De general manager was echt een topper . Deed alles om onze vakantie onvergetelijk te maken
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 16 augustus 2022
Femmy
NederlandZoon sliep op veld Ed. Deze zakte door. Er was geen reserve bed. Warm water was lauw water. Maar dit was vanwege hitte niet erg. Echter waterdruk was zo laag dat bad vullen heel erg lang zou duren. Optie staand douchen was ook geen succes vanwege zeer lage waterdruk. Zittend in bad bleef toen over als mogelijkheid. Laeaaioverlast van straat door slapen met open ramen vanwege de hitte. Tip voor hotel - Ventilator neerzetten
Hotel in oud gebouw, interieur net als vroeger. Ontbijt voldoende. Nadat we onze klacht hadden gemeld, waren de kosten voor de overnachting lager.
Verbleven in augustus 2022
Beoordeeld op: 9 augustus 2022
Karin
Nederlandontbijt de kleine kamer het kapotte bed te heet te veel lawaai geen parkeergelegenheid
het gebouw
Verbleven in augustus 2022
Beoordeeld op: 10 juli 2022
T
NederlandGeen parkeergelegeheid in de directe nabijheid Kleine, zeer gedateerde kamer en badkamer
Locatie in centrum stad
Verbleven in juli 2022
Beoordeeld op: 26 juni 2022
Renes
Nederlandheel erg veel lawaai van mensen die uitgaan, autos die toeteren en dronken mensen.
mooi oud gebouw, beetje kraken en piepen geen probleem
Verbleven in juni 2022
Beoordeeld op: 15 juni 2022
Annemarie
Nederlandbed en douche
vriendelijk personeel en midden in de stad.
Verbleven in juni 2022
Resultaat 1 – 25
Kathmandu, Nepal
Salta, Argentinië
Porto Cesareo, Italië
Dalyan, Turkije
Millbrae, VS
Amed, Indonesië
Campitello di Fassa, Italië
Rome, Italië
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster