Carrer de Sant Jaume 22, 07012 Palma de Mallorca, Spanje
#21 van de 114 hotels in Palma de Mallorca
GastfavorietGebaseerd op 20 beoordelingen over dit hotel
9,2Hygiëne
9,5
Comfort
9,6
Locatie
9,8
Faciliteiten
9,2
Personeel
9,7
Prijs-kwaliteitverhouding
8,6
Gratis WiFi
9,3
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore is een cijfer tussen 1 en 10. Voor de algehele score tellen we alle beoordelingsscores bij elkaar op en delen we dat getal door het aantal beoordelingen. We testen momenteel een gewogen beoordelingssysteem in Malta en IJsland (exclusief hotel- en vakantiewoningketens). Dat betekent voor accommodaties in deze landen dat de meest recente beoordelingen zwaarder meetellen voor de berekening van de totaalscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvenster
Resultaat 1 – 20
Beoordeeld op: 3 maart 2024
Johan
NederlandNiks. Prijzen zijn dynamisch, dus je hebt soms wel idee dat je misschien beter kunt wachten met boeken voor lagere prijs.
Heel stijlvol hotel maar niet stijf. Zeer ruime kamer. Oprecht gastvrij, goede tips, denken mee met alles. Echt cadeautje!
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 22 februari 2024
Wouter
NederlandDe gym kan wat ruimer / uitgebreider
Mooi comfortabel hotel en supervriendelijk personeel. Elke dag werd de kamer meermaals netjes gemaakt en elke dag lag er weer iets lekkers klaar.
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 15 februari 2024
Maud
NederlandZeer vriendelijk personeel , alles wat een 5 sterren hotel moet zijn. Goed ontbijt en de technische dienst werkte iedere dag aan het hotel om alles piekfijn in orde te hebben.
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 19 oktober 2023
Peter
Belgiëde temperatuur was moeilijk te regelen. Bij het goed ontbijt mist ik diverse kleine broodjes, naast de croissants en chocoladebroodjes. Maar dat zijn uiteraard kleine zaken.
kleinschalig, top service, proper, goede wifi, goed bed, Goed ontbijt. Niet echt goedkoop, maar toch wel de moeite.
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 21 september 2023
Ivo
BelgiëVriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 21 augustus 2023
Jan
NederlandWat meer lampen in de kamer was beter geweest.
De locatie. Het personeel. Ontbijt/ restaurant.
Verbleven in augustus 2023
Beoordeeld op: 14 juli 2023
Marielle
Nederlandseparaat ontbijt betalen
locatie en massage
Verbleven in juli 2023
Beoordeeld op: 28 april 2023
Anjani
NederlandDat wij moesten uitchecken. We verbleven te kort en konden helaas geen gebruik maken van de spa. Deze is te reserveren voor persoonlijk gebruik! En door ons korte verblijf misschien nog wat faciliteiten gemist.
Dit was één van onze fijnste verblijven ooit in een hotel. Het personeel (echt iedereen die wij tegenkwamen tijdens ons verblijf) waren uitzonderlijk geïnteresseerd en hielpen je met welke vraag dan ook. Dit is wat je verwacht van een 5 sterren hotel. Het voelde als een kleinschalig boutique hotel waar je helemaal geen last had van de andere gasten. Het ontbijt was fantastisch. Veel keus en hele nette ontbijtbuffet. Voor onze dochter van 5 vond ik het aan de prijzige kant maar ook daarin dacht het hotel met ons mee. Ruime kamer waar genoeg plek was voor koffers én het extra bed voor mijn dochter. De kamer is erg netjes en de housekeeping komt 2 keer per dag langs. Mooi knus dakterras. Vlakbij alle drukte van de stad dus perfecte plek als je de stad wilt verkennen of wilt winkelen.
Verbleven in april 2023
Beoordeeld op: 4 april 2023
Stephanie
Belgiëvriendelijkheid personeel, mooi design, ligging
Verbleven in april 2023
Beoordeeld op: 23 december 2022
Abel
NederlandUitzicht vanuit de kamer
Het was ivm seizoen rustig in hotel, Het ontbijt voorzag in alles. Ook werd het op bestelling gemaakt, ivm no waste het zwembad is klein maar heerlijk om even te ontspannen en wordt prive voor je gereserveerd. Zou als t druk is dus al aangeven als je daar gebruik van wilt maken
Verbleven in november 2022
Beoordeeld op: 22 mei 2022
Steven
BelgiëNiets.
Ik en mijn vrouw waren op fietsvakantie. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze drinkbussen werden elke dag met water gevuld. ‘s avonds werden onze fietsen veilig weg gezet. De gastheer gaf ons ook mooie restaurant-tips en reserveerde voor ons elke avond een top-diner. Het ontbijt was ook top! We hadden een onvergetelijke week!
Verbleven in mei 2022
Beoordeeld op: 16 november 2021
Inez
NederlandNiets
Geweldig vriendelijk, service oriented personnel
Verbleven in november 2021
Beoordeeld op: 15 oktober 2021
Hans
NederlandNiets
Keurig hotel, kamer wordt tussentijds voor de avond gereedgemaakt.
Verbleven in oktober 2021
Beoordeeld op: 23 mei 2024
Anneloes
NederlandBij binnenkomst viel meteen op hoe donker het is: nu zie ik dat eigenlijk pas op de foto's. Onze kamer op de eerste verdieping was tikje klein, had geen balkon en we keken direct naar binnen bij de overburen (en zij bij ons). Het slaapgedeelte werd door een schuifdeur gescheiden van bad en douche; daar waren de deuren volledig van glas. In de douche zelf is het onmogelijk om je eigen shampoo (of iets anders) een plekje te geven. Het bed is OK maar in een 5 sterren hotel verwacht ik iets anders dan een klein tafeltje met een ronde plaat als nachtkastje. Het ontbijt is in buffetvorm maar ook hier teleurstelling: koud (wel vers) fruit staat in mini wekpotjes klaar, alleen corn flakes en granola als je ontbijtgranen zou willen (zoals ik). Toen ik om koffie vroeg werd ik verwezen naar de automaat in de hoek, Op de ochtend van ons vertrek was ons toegezegd dat we voor 8 uur een (beperkt) ontbijt zouden kunnen nuttigen; tot onze verbazing (en ergernis) wilde de alleraardigste medewerkster ons een papieren zak met ijskoude en droge broodjes meegeven voor in de taxi. Of we nog koffie wilden voor onderweg? :-( De enige lift in het pand (voor gasten in elk geval) werd niet lang na onze aankomst voor onderhoud buiten gebruik gesteld; gelukkig stond onze bagage toen al in de kamer. Tot slot nog iets over het niet geluiddicht zijn van de kamer; zo lang de deur aan het begin van de gang open is, kun je de gesprekken aan de receptie (bijna) woordelijk volgen. Gelukkig was het 's avonds/'s nachts stil op straat.
Reden om voor deze locatie te kiezen was de beschrijving dat het hotel gevestigd is in een voormalig klooster, ik houd van locaties met een historie. Het hotel uitlopen en meteen ondergedompeld worden in het verleden was geweldig (wel jammer van al die graffity op alle muren maar dat terzijde).
Verbleven in mei 2024
Beoordeeld op: 18 juni 2023
Brigitte
Nederlandprijs kwaliteit,oploskoffie op de kamer 🥴
de ligging
Verbleven in juni 2023
Beoordeeld op: 18 oktober 2022
Arif
Belgiëniet echt service zoals je zou verwachten in een dergelijke etablissement.
interior en keuken.
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 26 september 2021
Anoniem
NederlandNiets! Wat een top hotel! Als ik iets moet zeggen: area bij (dompel) zwembad stelt niet veel voor.
De algehele atmosfeer is heerlijk, van het personeel tot het hotel zelf. Alles is super netjes, mooi, comfortabel en super rustig ondanks dat je in de stad zit!
Verbleven in september 2021
Beoordeeld op: 23 april 2023
Petrus
NederlandEr zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling
Verbleven in april 2023
Beoordeeld op: 12 april 2022
Nikolin
BelgiëEr zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling
Verbleven in april 2022
Resultaat 1 – 20
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster