Hottingerstrasse 31, Zürichberg, 8032 Zürich, Zwitserland
#41 van de 125 hotels in Zürich
GastfavorietGebaseerd op 44 beoordelingen over dit hotel
8,5Hygiëne
9,0
Comfort
8,8
Locatie
8,8
Faciliteiten
8,5
Personeel
9,2
Prijs-kwaliteitverhouding
8,3
Gratis WiFi
9,0
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore is een cijfer tussen 1 en 10. Voor de algehele score tellen we alle beoordelingsscores bij elkaar op en delen we dat getal door het aantal beoordelingen. We testen momenteel een gewogen beoordelingssysteem in Malta en IJsland (exclusief hotel- en vakantiewoningketens). Dat betekent voor accommodaties in deze landen dat de meest recente beoordelingen zwaarder meetellen voor de berekening van de totaalscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvenster
Resultaat 1 – 25
Beoordeeld op: 18 februari 2024
Peter
BelgiëTe duur, zeer kleine badkamer.
Goede ligging, niet ver van het centrum. Schoon hotel, goed ontbijt.
Verbleven in februari 2024
Beoordeeld op: 24 december 2023
Keetje
NederlandHotels in Zürich zijn duur. Ontbijt is oké genoeg maar niet spectaculair. De entree oogt kaal en kil.
Nette 1 persoonskamer met balkonnetje.
Verbleven in november 2023
Beoordeeld op: 23 november 2023
Jan
België/
Kamer en vriendelijk en behulpzaam personeel
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 9 november 2023
Hans
NederlandAssortiment mini-bar te beperkt.
Fijne grote lichte kamer, heel schoon, heerlijk geslapen, prettig kunnen werken op de kamer, vlakbij het centrum, vlakbij het Kunsthaus, leuke wijk met goede restaurants, zeer vriendelijke medewerker en de auto kon bij het hotel worden geparkeerd.
Verbleven in november 2023
Beoordeeld op: 28 oktober 2023
Jeanke68
BelgiëVriendelijk onthaal aan de receptie en vlotte check in.
Verbleven in oktober 2023
Beoordeeld op: 19 juli 2023
Juddis
BelgiëDe airco werkte maar matig en hing achter het gordijn :(
Perfecte ligging en heel vriendelijk personeel. We kwamen te vroeg aan maar mochten al in de kamer en de parkeerplaats meteen gebruiken. Heel vriendelijke dame bij de receptie die ons uitleg gaf over de stad.
Verbleven in juli 2023
Beoordeeld op: 28 januari 2023
Kirsten
Nederlandvrij gehorige kamers
goed bed, prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel
Verbleven in januari 2023
Beoordeeld op: 2 juli 2022
Willy
BelgiëKort bij station, via tram.
Verbleven in juni 2022
Beoordeeld op: 16 mei 2022
Mark
BelgiëPrijs op booking.com was verkeerd volgens hoteluitbater, waardoor we meer hebben moeten betalen dan voorzien
Ontbijt
Verbleven in mei 2022
Beoordeeld op: 22 februari 2022
Kayleigh
Nederlandwe reisden met een kind van 1,5 en waren op de kamer voor een middag dutje voor de kleine. ze waren met matras reinigingen bezig en wilde weten wanneer onze kamer weer vrij was om dat uit te voeren. we vroegen ze om 14:00 terug te komen. dat begrepen ze verkeerd en wilden om 13:00 de kamer in komen terwijl de kleine net sliep. gelukkig werd hij daar niet wakker van. wel toen ze een half uur later van de receptie belden op de telefoon op de kamer. hebben we aangegeven bij de receptie en werd voor verontschuldigd. misverstand je maar iedere ouder begrijpt hoe het is als een klein kind niet genoeg slaap heeft gehad. de volgende ochtend bij het uitchecken kregen we koffie voor onderweg aangeboden als goedmaker en toen kregen we ook nog voor ons drieën een croissantje mee dus eind goed al goed!
heerlijke bedden, goede douche en de locatie was voor ons perfect. 20 minuten lopen naar het centrum van Zürich. parkeerplek was gereserveerd. een parkeerplaats zou ik het niet willen noemen, het waren 3 plaatsen naast het hotel achter elkaar en 2 plekken soort van op de stoep voor het hotel. we hadden geluk met een van die 2 plekken op de stoep zodat we gewoon weg konden wanneer we wilden zonder dat er een andere auto in de weg stond.
Verbleven in februari 2022
Beoordeeld op: 29 januari 2022
Natasha
NederlandHet hotel is erg gehorig. De bovenburen en mensen op de gang waren duidelijk te horen.
Fijn hotel op een prima locatie. De afstand naar de oude stad is kwartier lopen. Dat vonden wij prima te doen. Parkeren was goed geregeld en kon dicht bij het hotel. De medewerkers van de receptie zijn erg vriendelijk.
Verbleven in januari 2022
Beoordeeld op: 27 november 2021
Edward
NederlandRokende medewerkers voor de ingang vind ik niet zo. De bedden staan los van elkaar dus gezellig samen is er niet bij. De ontbijtmedewerker was niet heel vriendelijk. De eieren waren zo lang gekookt dat ze groen waren. Het zijn kleine details
omdat we al op tijd aankwamen kregen we een betere ruimere kamer die al gereed was. een heerlijke douche. een parkeerplaats hadden we ook gereserveerd dus dat was ook fijn. je kunt de tram nemen maar in 10 minuten sta je ook midden in de stad.
Verbleven in november 2021
Beoordeeld op: 3 november 2021
Janey
NederlandNiets
Prima hotel, ik kan eigenlijk geen minpuntje bedenken. Comfortabele kamer, zeer schoon, vriendelijk personeel en op steenworp afstand van de tramhalte, vanwaar je binnen 10 minuten in het centrum bent.
Verbleven in november 2021
Beoordeeld op: 1 november 2021
Paul
Nederlandaardig personeel
Verbleven in september 2021
Beoordeeld op: 25 oktober 2021
Roselinde
België—
Locatie was goed : op wandelafstand van centrum in een rustige buurt Goede kwaliteit/prijs verhouding
Verbleven in oktober 2021
Beoordeeld op: 22 september 2021
Glenn
BelgiëBeetje aan de dure kant, zelfs voor Zwitserland.
Dicht bij het centrum van Zürich. Modern hotel en heel proper. Vriendelijk personeel.
Verbleven in augustus 2021
Beoordeeld op: 19 augustus 2021
Geheim
NederlandPersoneel was iets minder vriendelijk
Ligging
Verbleven in juli 2021
Beoordeeld op: 10 augustus 2021
Mathilde
NederlandNiets
Vriendelijk en schone kamers
Verbleven in augustus 2021
Beoordeeld op: 5 augustus 2021
Frank
NederlandPrijs-kwaliteit is niet goed er word teveel geld gevraagd voor een gemiddelde kamer het is echter in heel Zürich erg duur dus naar Zwitserse maatstaven was dit een gemiddelde prijs. Wat niet weg neemt is het feit dat de prijs €460,- voor personen /twee nachten incl. ontbijt naar Hollandse maatstaven belachelijk hoog is. Let op je betaald €30,- per nacht voor je auto die dan gewoon op eigen terrein word geparkeerd ipv een parkeergarage.
Ruime kamer
Verbleven in augustus 2021
Beoordeeld op: 12 september 2022
Annemarie
NederlandHet hotel is bij lange na niet zo comfortabel als het er op de foto's uit ziet. De kamers zijn erg klein en vanwege de open centrale ruimte ook erg gehorig. Wat het minst comfortabel is, is de douchedeur van glas. Je ziet je partner op het toilet zitten..Niet bepaald charmant.
De lokatie, het ontbijt en de service van het personeel is super.
Verbleven in september 2022
Beoordeeld op: 4 maart 2024
Rut
NederlandEr zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling
Verbleven in maart 2024
Beoordeeld op: 29 januari 2024
Barry
NederlandEr zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling
Verbleven in januari 2024
Beoordeeld op: 18 september 2023
Jan
BelgiëEr zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling
Verbleven in september 2023
Beoordeeld op: 17 september 2023
Kim
BelgiëEr zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling
Verbleven in september 2023
Resultaat 1 – 25
Huntington Beach, VS
Luz, Portugal
Athene, Griekenland
Tulum Pueblo, Mexico
Hardbakke, Noorwegen
Agios Stefanos, Griekenland
Fügen, Oostenrijk
Vergoncey, Frankrijk
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster